tirsdag den 23. august 2011

Give away hos Caya Kakadue og Smilla Vanilla Jordbær is

Ej nu bliver jeg jo nødt til at lave endnu et hurtigt indlæg. Jeg så lige at Mia linkede til denne helt vidunderlige give away. Så den er jeg da nødt til at skrive om. Kig med her hos Caya Kakadue og Smilla Vanilla Jordbær is - hvilket herligt navn forresten.


Wauw jeg må bare vinde den.
Jeg kunne lave det fedeste babytæppe til Thor  og også et lækkert tæppe til Mille. Og og og.
Nå linker forresten også lige direkte til give away'en her.

Jeg kendte ikke til bloggen i forvejen, men nu skal jeg da til at følge med.
Nå nu bliver jeg nødt til at gå i seng, Thor vågner sikkert og skal have mad, sekundet mit hoved rammer puden. Min egen skyld, for han sov ved 21 tiden.... dumme mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar